Cindy Kamstra

auteur: Mark Nieuwenhuizen
September 15, 2013

Mark zegt nooit ‘niet zeuren’ maar soms bedoelt hij dat wel

‘Ik ging met Mark in zee toen ik bijna had besloten om gewoon maar weer een baan te zoeken. Ik had weinig plezier in wat ik deed en bovendien had ik te weinig werk.’

Mark stelde aan de hand van mijn verhaal al snel vast dat ik gevoel heb voor wat mensen willen. Hij bedacht Socialeads: een concept waarin ik voor bedrijven, non-profitorganisaties of overheden online contact leg met leads. Niet alleen met potentiële klanten, maar ook met bijvoorbeeld donateurs of leveranciers. Eigenlijk iedereen die voor mijn klant op wat voor manier dan ook waarde heeft. Eerst vond ik dit behoorlijk verwarrend. Hoe kan ik daarmee mijn geld verdienen? Wie zijn mijn klanten dan en hoe vind ik ze?

Niet zeuren
Mark motiveerde me om toch gewoon te beginnen en gaf me als het nodig was een figuurlijke schop onder m’n kont. Hij zegt nog net niet ‘niet zeuren’, maar soms bedoelt hij dat wel. Mark vond bijvoorbeeld dat mijn teksten zakelijker moesten worden. Ik vond van niet. Uiteindelijk capituleerde ik maar niet omdat ik

Category: Cases | RSS 2.0 | Give a Comment | trackback

No Comments

Leave a Reply